Kunde inte motstå emotionen jävligt förbannad.




Tappade tråden för en liten stund känner jag. I bland kan det vara väldigt upplyftande och gynnsamt för humöret att surfa på olika webbsidor och inhämta information och kika på andra roliga ting. Men så kommer man till det där förbannade dåraktiga, det där som av någon underliga annledning folket röstade in i Sveriges Riksdag, nämligen Jimmie Åkessons jävligt dåliga cirkus.

Nu har det ju visat sig att SD inte har så stor framgång i riksdagshuset som många trodde i från början, det tackar jag varmt för. Det som är otroligt kusligt och väldigt illa att SD tar sig i olika nämder. Hur troligt är det att en SD ledamot dömmer objektivt som nämdeman i en Tingsrätt eller Länsrätt ? Hur går SD ledamotens tänkegångar under socialnämdens samanträden? I alla dom här fallen är din politiska färg inte relevant alls, dessa uppdragen får du som politiker men har ingen direkt politisk koppling till det uppdraget du skall utföra. Men klart och tydligt deklarerar SD vad dom tycker om invandrare, det är en fara för Sverige och vi måste ta tillbaka vårat land som nu håller på att kidnappas av muslimer?!?!? SD ser en fara som jag inte ser kan jag ju säga. SD ser ugglor i mossan lite här och där och har dom mästa i sina egna huvuden.

Muslimer är farliga säger SD, då måste jag fråga vad alla kristna anses göra i en gemensam grupp världen över? Jag ser inga likheter mellan mig och Helge Fossmo. Under väldigt sjuka sektliknande former betedde han sig närmast som en psykopat i den kristna lärans namn och trots detta har jag inget gemensamt med den kusliga karln, men jag anses ju som kristen och hur hänger nu detta i hop? Jo för att svaret är enkelt, det går inte att generalisera och dra alla över samma kant. Det finns galna muslimer,precis som galna buddistmunkar och heltokiga kristna. Men för den sakens skull så är inte ALLA potentiella psykopater eller galningar.

Ja men ser man på nyheterna så är det bara tokiga muslimer som skjuter folk på öppengata och spränger sig själva i luften och vrålar Jihad. Jaha är det verkligen så? Kan det vara så att nyhetsflödet är det att det tycks vara muslimer som står för världens allt elände? Kan det vara våran egen tolkning att så fort det händer något så säger den innre rösten åt oss, nu är det muslimer igen som skjuter galet runt sig utan att vi igentligen vet om det är så?

Varför skulle det vara så att varenda muslim är kvinnofientlig och förnedrar sina döttrar? Hur många kvinnor i Sverige blir misshandlade till döds av sina  svenska män utan att det kvalificeras som hedersrelaterade mord? Det vet vi inte för det kallas inte hedersrelaterat mord när det är svenskar inblandade, då kallas det bara mord. Hur många muslimer tar avstånd i från dessa handlingar som någonstans för länge sedan blandades ihop med deras religiösa åskådning?

Jag anser att Jimmie Åkesson som person är en väldigt farlig individ, han har ett mycket städat yttre och polerat språk, men vad är det igentligen han säger? Det är ytterst viktigt att ta sig en funderare på den saken. Han och hans parti anser att det nu är farligt för den svenska kulturen håller på att försvinna? Jag själv vet inte vad han menar med den saken. Det jag ser framför mig som en innre bild är hur roligt det skulle vara om nomaderna i sahara öknen dansade runt midsommarstången och sjöng små grodorna. Det skulle vara trevligt att se spanjorerna fira påsk med halsdkar, kvastar och kaffekannan. Men till en början så får vi väl ändå skärpa oss själva då Jimmie Åkesson, vi måste genast lämna tillbaka Heloweenfirandet dit det hör hemma. Och då menar jag inte till USA som själva har snattat denna kulturella högtid, den ska så klart tillbaka till Irland där den hör hemma.

Tycker det går lite för dåligt för dig i riksdagen Jimmie, när ska du verkställa det som du gick ut i valet och gafflade så förbannat stort om?

Det låter ju stort när katten skiter ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0